.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد فرماندارجديدرشت ازوضعيت عمران این شهر

فرماندار رشت گفت: وضعيت عمران و آباداني رشت در شان مردم اين شهر نيست.

سيدولي‌الله عظمتي در جلسه شوراي اداری اين شهرستان در محل فرمانداري افزود: با توجه به اينكه رشت دومين شهرستان پر تراكم استان است ولي از نظر تخصيص اعتبارات و وضعيت عمراني مورد توجه قرار نگرفته است.
وي با اشاره به تعامل بين شوراها و فرمانداري اظهار داشت: با دستيابي به موقعيت‌ها و ارائه خدمت خداپسندانه بايد با رضايت و همدلي مردم بتوانيم در راستاي حل مشكلات كوشا باشيم.
عظمتي ادامه داد: اگر خدمت بر محور قانون انجام نشود ضرر خواهيم كرد و بايد با ايجاد همدلي در بخشداري‌ها، شوراها و فرمانداري براي ارائه خدمت صحيح به جامعه تلاش كنيم.
فرماندار رشت با برشمردن مسئوليت شوراها خاطرنشان كرد: هر كس در جايگاه مسئوليت بايد تحول ايجاد كند و شوراها با داشتن اين امكان و قانون مي‌توانند در شناسايي نقاط ضعف و مشكلات روستاها با ارائه راهكارهاي به موقع در بر طرف كردن كمبودها نهايت سعي و تلاش خود را به كار گيرند.
وي با اشاره به اجراي طرح هادي تصريح كرد: در تهيه طرح هادي بايد مشاركت شوراها در نظر گرفته شود و كار كارشناسي به عمل آيد تا عمران و آباداني قانونمند انجام گيرد و از ساخت و سازهاي غير قانوني جلوگيري به عمل آيد.
عظمتي استفاده از نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي شورا در حل و فصل مشكلات مردم را مهم خواند و اظهار داشت: اعضاي شوراها در انعكاس مشكلات نقش مهمي دارند.
وي مشاركت و همدلي همه اقشار جامعه را در پيشبرد اهداف عمران و آباداني موثر برشمرد و گفت: انقلاب اسلامي با رهبري امام راحل و مشاركت تمام اقشار مردم به پيروزي رسيد و تداوم آن نيز با پايداري مردم ادامه خواهد داشت.
فرماندار رشت انقلاب اسلامي را نجات دهنده تمام مستضعفان جهان معرفي كرد و افزود: بايد در نجات كشورهاي زير سلطه نظير غزه همت شود و با كمك‌هاي مالي و معنوي حمايت خود را به اثبات برسانيم.
عظمتي در ادامه به موضوع كم‌آبي اشاره كرد و بيان داشت: با وجود نشست‌هاي مختلف با كميته آب و سازمان‌هاي ديگر و ارائه راهكارهاي مناسب مي‌توان بر اين مشكل فايق آمد.
رئيس شوراي شهرستان رشت نيز در اين جلسه شوراها را پل ارتباطي ميان مسئولان و شوراي شهر عنوان كرد و به تبيين عملكرد شوراها پرداخت.
هادي رمضاني افزود: شوراي شهرستان‌ها آمادگي دارند خواسته‌هاي فرمانداري و مردم را بازگو كنند.
وي وجود نقايص قانوني، حذف برخي بودجه‌ها و كم توجهي به تخصيص اعتبارات را از جمله مشكلات عديده شورا عنوان كرد و خواستار توجه و رسيدگي بيشتر به شوراي شهرستان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.